Új típusú számlák, új ügyfélfogadási idő – változások a Közszolg Kft-nél


2013-01-30 21:52:47  | cikk: HuHa  | 


Új típusú számlák, új ügyfélfogadási idő – változások a Közszolg Kft-nél főképe
Mint ismeretes, 2012. december 27-én lépett életbe a hulladék-kezelés és szállítás új díjszabása és ezzel egyidejűleg egytényezős díjról kéttényezősre módosult a szolgáltatás díjának megállapítása. Ez azt jelenti, hogy a megfizetendő díj alapdíjból és ürítési díjból áll. Az alapdíj összege háztartásonként egységes, az ürítési díj pedig a használt hulladékgyűjtő edény mérete alapján van meghatározva. A kéttényezős díjszámítás a januári számlákon már jelentkezik – magyarázta el hírportálunknak Mészáros Csaba, a Közszolg Kft. ügyvezetője. A január havi számlákon ezeken kívül még három díjtétel szerepel, ami a múlt év utolsó napjaira – az új díjszabás kezdetére - vonatkozó szolgáltatási díjak kompenzációját tartalmazza.
-Erre azért volt szükség, mert a decemberi számlákat a kéttényezős díjmegállapítás életbe lépése előtt kiszámláztuk, így a mostani számlán a december utolsó négy napjára vonatkozó régi, egytényezős díjat mínusz előjellel szerepeltetjük – levonjuk -, az új díjtételek arányos részét pedig felszámoljuk. Mindez csak a mostani számlán jelentkezik, hiszen ezzel a kompenzációt megoldottuk, így a következő hónapok számláján már csak az aktuális hónapra vonatkozó két díjtényező jelenik meg.
A számlákat egyébként a jövő héten kézbesíti a posta az ügyfeleknek, a késés oka az új rendszerre való átállás, hiszen az új számlázási rendszerhez új informatikai programot kellett kidolgozni és a számlákat is más cég készíti, mint eddig.
-Azok az ügyfelek, akik havi számlázást kértek, három számlát és csekket találnak a borítékban, a negyedévente fizetők pedig egyet. Mindkét esetben az év első három hónapjában esedékes számlákat tartalmazza a boríték. Havi számlázás esetén – a számviteli előírások miatt – január 31-i fizetési határidővel állítjuk ki a januári számlákat, mivel azonban késve tudjuk eljuttatni az ügyfeleknek, ezért február 15-ig késedelmi kamat nélkül fizethetik meg a díjat.
Az ügyvezető hozzátette, az idei évtől a csekkes díjfizetők fehér színű csekket kapnak kézhez.
A kéttényezős díjszámítást egyébként az Észak-Balatoni Térség Regionális Települési Szilárdhulladék-kezelési Önkormányzati Társulás minden településén bevezették már, így most Pápán is.
Mészáros Csaba arról is tájékoztatott, jövő csütörtöktől - február 7-től – megváltozik a Fő tér 12. szám alatt (Ruszek köz) működő, hulladékszállítási ügyfélfogadási iroda nyitva tartása. Mint mondta, igyekeztek ügyfélbarátabbá tenni a nyitvatartási időt, így a héten egy napon 8-20 óráig lehet felkeresni az irodát. Ez a nap pedig a csütörtök.
-Szeretnénk, ha azok, akik 8-16 vagy 17 óráig dolgoznak, könnyebben elérhessenek bennünket. A csütörtöki napot pedig azért választottuk, mert több szolgáltató is ezen a napon tartja meghosszabbított ügyfélfogadási idejét, így akár egy útra is felfűzhetik az ügyfelek ügyeik intézését.
Ez azt jelenti, hogy február 7-től hétfőn, szerdán és pénteken 8-12 óráig tart nyitva a Ruszek közi iroda, csütörtökön 8-20 óráig várják az ügyfeleket, kedden pedig nincs ügyfélfogadás.
 

Képek:

nincsenek képek

Megjelenő valamennyi cikket, minden megjelent képet szerzői jog véd.
A cikkek és képek üzleti felhasználásuk kizárólag a kiadó előzetes engedélyével történhet! Engedély kérhető az engedely(kukac)papa-ma.hu címen.
Üzleti célból a cikket és képet átvevő (az engedély megadása után) kizárólag a saját weboldalán jelentetheti meg, azt saját közösségi oldalán megosztania szigorúan tilos!

Megértésüket köszönjük!