Új vezető a munkaügyi központ élén
2011-01-12 18:52:12 | cikk: mo |
Január elsejétől megváltozott a pápai munkaügyi központ elnevezése. Az intézmény 2011-től a Fejér Megyei Kormányhivatal Munkaügyi Központ Pápai Kirendeltsége nevet viseli. A névváltoztatás mellett azonban szervezeti átalakulás is történt. A pápai kirendeltség élén 2010. december 23-ától új vezető áll, Bocskay Gyöngyi személyében. (Az új kirendeltség-vezető hozzátette, a munkaügyi központ szervezeti átalakulásának további elemeiről a régiós központ igazgatója adhat tájékoztatást. )
Bocskay Gyöngyi 1992 óta dolgozik a pápai munkaügyi központban. Fő feladata hosszú évekig a közvetítés volt, így a munkáltatói kapcsolatokon keresztül megismerhette a pápai és környékbeli munkáltatók támasztotta igényeket. A későbbiekben aktív eszköz koordinátorként kiemelten foglalkozott a támogatási formákkal.
Bocskay Gyöngyi kérdésünkre elmondta, megtiszteltetés számára a kirendeltség-vezetői feladatok ellátása. Úgy fogalmazott, pápai lévén ismeri a helyiek szokásait és igényeit, ezt az előnyt mindenképpen e feladatkör szolgálatába fogja állítani. Vezetői stratégiájának céljaként a kapcsolattartás jelentőségét fogalmazta meg. Legfontosabb számára az ügyfelek elégedettsége.
Az új vezető szerint lényeges, hogy a szolgáltatások az ügyfelek érdekét képviseljék és természetesen a munkáltatóknak is tudják azokat a szolgáltatásokat nyújtani, amelyeket elvárnak. Bocskay Gyöngyi azt is hangsúlyozta, be szeretnék bizonyítani, hogy hasznos és érdemes együttműködni szervezetükkel.
Bocskay Gyöngyi 1992 óta dolgozik a pápai munkaügyi központban. Fő feladata hosszú évekig a közvetítés volt, így a munkáltatói kapcsolatokon keresztül megismerhette a pápai és környékbeli munkáltatók támasztotta igényeket. A későbbiekben aktív eszköz koordinátorként kiemelten foglalkozott a támogatási formákkal.
Bocskay Gyöngyi kérdésünkre elmondta, megtiszteltetés számára a kirendeltség-vezetői feladatok ellátása. Úgy fogalmazott, pápai lévén ismeri a helyiek szokásait és igényeit, ezt az előnyt mindenképpen e feladatkör szolgálatába fogja állítani. Vezetői stratégiájának céljaként a kapcsolattartás jelentőségét fogalmazta meg. Legfontosabb számára az ügyfelek elégedettsége.
Az új vezető szerint lényeges, hogy a szolgáltatások az ügyfelek érdekét képviseljék és természetesen a munkáltatóknak is tudják azokat a szolgáltatásokat nyújtani, amelyeket elvárnak. Bocskay Gyöngyi azt is hangsúlyozta, be szeretnék bizonyítani, hogy hasznos és érdemes együttműködni szervezetükkel.
Képek:
nincsenek képek
Megjelenő valamennyi cikket, minden megjelent képet szerzői jog véd.
A cikkek és képek üzleti felhasználásuk kizárólag a kiadó előzetes engedélyével történhet! Engedély kérhető az engedely(kukac)papa-ma.hu címen.
Üzleti célból a cikket és képet átvevő (az engedély megadása után) kizárólag a saját weboldalán jelentetheti meg, azt saját közösségi oldalán megosztania szigorúan tilos!
Megértésüket köszönjük!
A cikkek és képek üzleti felhasználásuk kizárólag a kiadó előzetes engedélyével történhet! Engedély kérhető az engedely(kukac)papa-ma.hu címen.
Üzleti célból a cikket és képet átvevő (az engedély megadása után) kizárólag a saját weboldalán jelentetheti meg, azt saját közösségi oldalán megosztania szigorúan tilos!
Megértésüket köszönjük!