Negyedével bővítette termelését a Pápai Hús a tulajdonosváltást követő első hónapban


2017-02-06 16:16:11  | cikk:  | fotó: internet  | 


Negyedével bővítette termelését a Pápai Hús a tulajdonosváltást követő első hónapban főképe
A 2016 december eleji tulajdonosváltást követően rögtön növekvő pályára állt és fokozta termelését a Pápai Hús. A tavalyi év utolsó hónapjában a nagy múltú húsipari vállalat árbevétele és az értékesített termékek mennyisége is 25, míg a feldolgozott sertések száma 64 százalékkal múlta felül a vállalat egy évvel korábban, hasonló időszakban mutatott teljesítményét. A tradicionális húsipari márka sikerrel indította meg a külföldi terjeszkedést is: a nyers hús és húskészítmények exportjából származó árbevétel 153 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A húsvéti időszakra készülve pedig jó ütemben haladnak a tárgyalások a belföldi kereskedelmi partnerekkel - adta hírül sajtóközleményében a cég.

A Pápai Hús Kft. a tavalyi év utolsó hónapjában közel egymilliárd forintos árbevételt ért el, miközben több mint 1100 tonna terméket értékesített. Mind a két érték 25 százalékkal múlja felül az előző év hasonló időszakának teljesítményét. Az üzem decemberben közel 11 ezer sertést dolgozott fel az egy évvel korábbi 6600-zal szemben, ami 64 százalékos bővülést jelent. A vállalat az év utolsó hónapjában megkezdte termékei exportját az új piacokra is: a Pápai Hús termékei közül összesen 115 tonna került a külföldi piacokra, amelynek háromnegyedét nyers darabáruként értékesítették.

"Már a decemberi adatok is mutatják, hogy a vállalat elindult az új tulajdonos által megjelölt növekedési pályán. Növeltük az árbevételünket és az értékesített termékek mennyiségét és a külföldi piacokra is elindultak az első szállítmányaink. A következő hónapokban elsősorban a meglévő kapacitások minél teljesebb kihasználására koncentrálunk, elindítjuk a szükséges műszaki fejlesztéseket" - mondta el Kovács László, az új Pápai Hús Kft. ügyvezető igazgatója, aki szerint a feldolgozási tevékenység felfutása szükségessé teszi további szakemberek felvételét a közeljövőben, így ez szintén az elkövetkező hónapok egyik kiemelt feladata lesz a vállalatnál.
Kovács László a Pápai Hús Kft. ügyvezető igazgatója

Kovács László kiemelte, hogy a vállalat termékivel már a húsvéti ünnepekre készül: "Már tárgyalunk a kereskedelmi partnereinkkel a húsvéti termékek fogadásáról. A tárgyalások jól haladnak, bízunk benne, hogy az idén egyre több helyen lesznek kaphatóak a Pápai Hús klasszikus húsvéti termékei, a tradicionális ízvilágot a családoknak kínáló, hosszú érlelésű sonkatermékek."

2016. december 1-jén a Tano Commerce Kft. - a Frank Liu hongkongi magánbefektető tulajdonában álló Famous Yield Enterprises leányvállalata - a nettó 1,134 milliárd forintos vételár kifizetése után vette át a hányattatott sorsú húsipari vállalatcsoport eszközeit a felszámolótól. A vevő a Pápai Hús márkanevet is megvásárolta, amelynek használatához Pápa város önkormányzata is jóváhagyását adta, így a Tano Commerce Kft. decemberben felvette a Pápai Hús Kft. nevet.

A szakmai befektető tulajdonos célja újjáéleszteni a Pápai Hús márkát és bevezetni a magyar cég termékeit a kínai, távol-keleti és amerikai piacokra, miközben a hazai piacon stabilizálja annak pozícióit. A hongkongi befektető az értékesítési pályázatban előírtakon felül önként vállalta, hogy a csoport tovább foglalkoztatja a munkavállalókat, akik közül tavaly decemberben 680 élt a lehetőséggel - olvasható a hírportálunkhoz eljuttatott közleményben.

Képek:

nincsenek képek

Megjelenő valamennyi cikket, minden megjelent képet szerzői jog véd.
A cikkek és képek üzleti felhasználásuk kizárólag a kiadó előzetes engedélyével történhet! Engedély kérhető az engedely(kukac)papa-ma.hu címen.
Üzleti célból a cikket és képet átvevő (az engedély megadása után) kizárólag a saját weboldalán jelentetheti meg, azt saját közösségi oldalán megosztania szigorúan tilos!

Megértésüket köszönjük!